Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, februari 19, 2013

1 år & Zinniafrossa


Hipp Hipp Hurra!


Idag fyller min Blogg Lenas Trädgårdsrum 1 år!

och jag firar 1 år som bloggare
Hipp, Hipp, Hurra!
Oj vad detta året har gått fort ....


Ja ett år går faktiskt fort oavsett om man bloggar eller inte :)
Jag trivs ihop med min blogg och med vårt samarbete :)))
så det lär fortsätta .....


Ibland blir det mer blogginlägg och vid andra tillfällen mindre
men jag kommer att fortsätta att blogga på :) även om tiden ibland
tyvärr inte riktigt räcker till för att tex följa och läsa andras bloggar
och kommentera så mycket som jag skulle vilja


Firar 1- års dagen med lite bilder på underbara Zinnior :)
Bilderna på Zinniafälten är från Slottsträdgården i Malmö
och de övriga Zinnia bilderna är från min egen oas!





Jag kommer att odla mycket Zinnior i år igen
 ..... en ny favorit


Annars blir det mest nyinköp av rosor i år har jag beslutat men
oj vad svårt att välja det finns sååå många underbara rosor
.....det blir en utmaning!


Först ska jag välja färgskala och sedan vill jag ha
remonterande rosor så man kan njuta länge dessutom
ska de dofta mycket :)


Dagens blogginlägg är nummer 371 i ordningen så
rent statistiskt så har jag gjort
1 blogginlägg/dag :) med lite avrundning :)
Känns riktigt bra då jag faktiskt har haft teknik strul och
bloggen låg nere ett tag men det kompenseras av att jag
vissa dagar har gjort mer än ett blogginlägg/dag :)

Mission completed :)) So far at least! Jag är nöjd!



När jag startade bloggen hade jag som mål att ge bloggandet ett
år och att jag skulle försöka vara aktiv och lägga in inlägg
kontinuerligt hela tiden så detta känns riktigt bra!


Efter ett år skulle jag göra en utvärdering av mitt bloggande
och helt klart kommer jag att fortsätta blogga i mån
av tid & lust!
  

Det får inte kännas som ett tvång att göra inlägg tycker
jag och det gör det inte alls därför så fortsätter jag med
glädje att blogga :)


Jag kommer att göra återblickar över mitt bloggår lite då och då
 ...... lite som favorit i repris ..... för visst är det så att vissa
blogginlägg känner man lite extra för  ........
ligger en lite extra varmt om hjärtat :)
av olika anledningar


Idag lite ljuva toner av Norah Jones :)

                  

Ha det gott! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar