Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, augusti 03, 2016

Äntligen blommar min frösådda Frilandshibiskus för fullt :)




I år var det då äntligen dags för min
 första frösådda frilandshibiskus att vara
 full av ljuvliga blommor :)

Lovely <3


Så väntan har varit lång men dock
 ej förgäves ;)))

Jag frösådde mina frilandshibiskusar våren
 2012 så det har ju tagit ett tag!

Förra året blommade den för första gången
 med ett par blommor men i år är den alltså 
översållad med blommor.

Flera av mina olika frösådda frilandshibiskusar
 är just nu fulla med knoppar och det är 
väldigt spännande att se vilka som kommer
 hinna slå ut i blom i år och dessutom vilka 
färger blommorna kommer att ha.


Visst är den både vacker och ger 
en exotisk känsla!? ;)


Jag återkommer med bilder på de andra 
sorterna om de hinner blomma i år.

                   

Önskar Dig en fin avslutning på kvällen!  

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar