Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, juni 15, 2015

Bloggpaus .....



Hej! Kul att just Du tittat in här hos mig ;)


Nu är det dags för mig och Bloggen att ta lite
 ledigt ...... alltså blir det en Bloggpaus



Hur lång eller kort bloggpaus det blir det vet jag inte just
 nu i skrivande stund ...... men jag och bloggen
 ska ladda bloggbatterierna på nytt ;)



Ja precis som andra apparater behöver även vi 
människor laddas upp på nytt lite då och då ...... 



Koppla av & Bara Vara då och då är viktigt
 oavsett årstid


Nu råkar det vara sommar :) och jag vill passa på
 att önska Dig kära läsare en riktigt skön sommar!


Vill dessutom Tacka Dig som tittar in här hos mig
 .... varje besök uppskattas mycket och värmer
i hjärtat!

TACK <3


Önskar Dig många härliga Bara Vara Stunder/Dagar
 med avkoppling och uppladdning i Sommar ;)


Oavsett var man är så kan man ha Bara Vara Stunder där 
man laddar sig med ny Energi genom att vara i Nuet


Och genom att Andas, Vara Medvetet Närvarande i Stunden
och Göra Saker som man tycker om att göra
 och Mår Bra av


Försöka skippa alla "Måsten" och Bara Njuta av 
Tillvaron och LEVA









Avslutar med Mr Sommar ;) 

                 

Ha det Bäst & Lev Väl! 

på Återseende! Kram ;)

3 kommentarer: