Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, april 27, 2015

Hyacinthus Splendid Cornelia ♥



                                       Dagens bilder är på Hyacinthus Splendid Cornelia

Den har en underbar färg och doft 


 Jag är väldigt glad att jag valt 
denna till mina Trädgårdsrum :)


Nu är den en härlig tid ..... Vill faktiskt stanna tiden 
lite just nu ;) är så glad att vi har våra olika årstider
 här i Sverige. 


Det är en speciell känsla varje år när naturen slår ut och 
det blir grönt  ......  men gärna lite sakta Tack ;) Ofta Sker 
det helt plötsligt när det blir varmt och solen visar sig. 

Och så blir det Sommar ....

För min del får det gärna ta lite längre tid så 
man hinner med. Och får följa denna underbara
 utveckling.



BELIVE IN 
YOURSELF


                   

Tack för titten och Välkommen åter!  Kram 

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 

1 kommentar:

  1. Beautiful photos! I have the exact same variety of hyacinth blooming in a pot in my kitchen at the moment. I believe the nurseries are forcing them to flower, seeing it is Autumn in Australia.
    Thanks for participating in Floral Friday Fotos, I look forward to your next contribution!

    SvaraRadera