Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, september 30, 2014

Rosfrossa & Lovely Marvin Gaye



Hej! Kul att just Du tittar in här hos mig :)


Idag bjuder jag på Rosfrossa varken för första gången och 
absolut inte för sista gången heller ..... Rosor tröttnar man 
aldrig på ;) eller hur!? ;)  Ja inte jag i alla fall ...



Ni som har följt hur det går för mina frösådda Frilandshibiskus 
plantor här kommer nu en uppdatering: Knopparna som till min
 glädje visade sig för ett tag sedan har vuxit till sig något 
men det lär tyvärr inte bli några blommor i år ...... då knopparna 
behöver lite mera tid att växa till sig innan de slår ut i blom.


Så vilken färg det blir på blommorna får jag (vi;))) reda på 
först nästa år .... men jag lovar att återkomma med bildbevis
 på första blomman ;)


Avslutar med en liten Thought of the afternoon:


             Promote what you love instead of bashing what you hate

                  

Tack för titten och Välkommen åter! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar