Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, september 19, 2014

Anonyma kommentarer/Anonymous comments!

Till Dig/er som envisas med att skicka massvis med anonyma 
kommentarer kontinuerligt under dygnets alla timmar och ibland
 till och med minuter!! ...... Detta har pågått alltför länge nu och
 jag säger bara: skaffa Dig/er ett liv, en hobby du trivs med
 eller hitta andra vägar i livet än att fegt skicka anonyma 
bloggkommentarer via mail. Detta är inget annat än 
trakasserier och detta får upphöra NU!! 


Även om dessa kommentarer är positiva och berömmande så 
uppskattas dessa inte! Har Du/ni funderat på hur ni själva 
skulle reagera över att bli överösta med mail ..... Dessutom 
är det väldigt fegt att inte våga stå för vem man är. Passar
 på att nämna att jag inte heller är intresserad  av några
 samarbeten på något sätt när de dessutom presenteras
 på detta oproffsiga sätt utan namn och riktig profil etc. 
Som sagt skaffa ett liv. NU!!

Hoppas att Du/ni känner er träffade, skäms och slutar
 omgående med detta beteende! 


Ni andra kära läsare får ha överseende med detta inlägg .... 
men nu är mitt tålamod slut vad gäller detta. 

Det blir varken bilder eller musik i detta inlägget ........

Hoppas att ni andra kära läsare tittar in här framöver ändå 
och ja jag kommer inte att sluta blogga men just nu räcker 
inte tiden riktigt till att vara så aktiv på bloggen. 

Välkommen åter!



For You who insist on sending lots of anonymous comments
 also constantly at all hours and sometimes even minutes !! ...... 
This has gone on too long now and I can only say: get yourself 
a life, a hobby you enjoy or find other avenues in life than to
 send cowardly anonymous blog comments via email. This 
is nothing but harassment and this must stop NOW !! 

Although these comments are positive and laudatory these 
are yet not appreciated! Have You thought of how you 
yourself would react to being inundated with email ..... 
Moreover, it is cowardly not dare to stand for who you are. 
Fits on to mention that I am not interested in any 
cooperation in any way when they are also presented in 
this unprofessional way without proper name and profile etc. 
As said get a life. NOW !!


Hope You feel guilty, ashamed and stop immediately 
with this behavior! 


I hope that the rest of you dear readers  will have patience
 with this post .... but now my patience runs out in this regard.

There will be no pictures or music in this post ........ 

Hope the rest of you dear readers lookinto this ahead anyway
 and yes, I will not stop blogging, but right now is not really
 the time to be as active on the blog.

Welcome back!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har oxå drabbats av dessa konstiga och ibland rent ut sagt märkliga kommentarer på min blogg! Alla skickade med anonym avsändare... Om någon vet hur man gör för att blockera detta så hör av er till mig...;)
    Jobbigt är det att sitta och radera dessa kommentarer som ofta inte har ett dugg att göra med det jag skrivit i mitt inlägg...!
    Kram till dig iaf Lena...:)
    Med vänlig hälsning, Ullis

    SvaraRadera
  2. Tack för din hälsning och kommentar Ullis! Den värmer mitt i eländet .... Dessa anonyma kommentarer publiceras sällan direkt på min blogg utan endast via e-mail (så jag slipper i alla fall radera dessa på bloggen) Jag hoppas också på att få tips på hur man eventuellt kan bli av med detta. Att ständigt få kommentarer via e-mail på flera olika blogginlägg dessutom samtidigt är fruktansvärt jobbigt och irriterande. Har under en mycket mycket lång tid lyckats att inte reagera och låta detta påverka mig men nu är mitt tålamod slut vad gäller detta. Kan dessutom se via statistiken och räkna ut ett och annat ..... att man inte fattar detta!! Kram tillbaka till dig Ullis!

    SvaraRadera