Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, juni 27, 2014

Lovely Bath


God morgon!
Kul att just Du tittat in här hos mig :)


Önskar Dig kära Läsare en trevlig helg med lite
 "Badbilder" ;)


Visst är det underbart skönt och avkopplande att
 ta ett varmt bad ...... gärna med mycket skum


Har tyvärr inget badkar utomhus .....
önskar att jag hade detta



Fortsätter att drömma om ett badkar
utomhus omgivet av blommor och blad :)


Jag skulle ha väldigt svårt att leva utan tillgång
till badkar ...... använder mitt badkar flitigt
året runt

All stress fullkomligt rinner av och man renas
 både till kropp och själ ..... Mmmm jag
är verkligen en hängiven baderska :)


Ha det Gott!  Kram

                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar