Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juni 18, 2014

Ljuvliga Sommar



Sommaren är här ..... och Jag skulle gärna sitta
 här just nu ;)






Och Bara Vara  och Njuta ...... men det får
bli en annan dag ;)


Vill önska Dig en riktigt skön sommar och dessutom
passa på att Tacka Dig som tittar in här hos mig i
mitt Trädgårdsrum <3
Tack!

Det är dessutom alltid trevligt att få kommentarer av 
besökare ...... jag har valt att göra det möjligt att skicka
kommentarer via e-mail också ..... Fast om jag ska vara
 ärlig (vilket man ju ska ;)) så föredrar jag att få
 kommentarer här direkt på bloggen ;)

Oavsett var kommentarer ges så har jag en önskan om att
ingen kommenterar anonymt ..... för vad är vitsen med
 anonyma kommentarer ..... egentligen?!

Så du/ni som skickar anonyma kommentarer och frågor
 jag vore väldigt tacksam om du/ni skrev under med ert
namn/signatur. Då ökar dessutom chanserna att jag svarar
på det jag kan och vill svara på ..... och att du som
kommenterar står för det du/ni skriver ..... sedan kan
det vara en fejkprofil ..... en av nackdelarna med
Internet ..... men men livet går vidare ändå.

Tack för ordet och jag hoppas nu att
denna önskan uppfylls ;)
  
Njut av den ljuvliga Sommaren & Tack för titten
Välkommen åter!

Kram
        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar