Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, mars 13, 2014

Lovely Springtime

                                                                                  
Hej Kära Läsare :)
  
Igår var jag ute och undersökte Våren lite närmare :)


Och jag hittade bland annat dessa små ljuvligheter


                                    



                                    

Visst är det underbart med allt som händer i naturen nu


Solen är äntligen tillbaka ...... Hoppas att den stannar
kvar länge och lyser så mycket som möjligt


Det är alltid härligt att bli upplyst ;)



Avslutar med en "Good Reminder":

Happiness is not a destination. It is a way of Life.

              

Tack för titten & Ha det Gott! Kram

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen lätt när man ser så många blommor på en gång att man missar att titta lite närmare på den enskilda blomman. Vackra bilder!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Krokus är självklar i rabatten, men jag brukar inte krypa ner och titta så väldigt nära på blommorna. Om stormen lägger sig därute kanske det är det jag ska syssla med idag. :-)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera