Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, november 04, 2015

Egenkärlek & Good Enough




At the end of the day, tell yourself gently:

"I love you, you did the best you could today, 
and even if you didn't accomplish all you had
 planned, I love you anyway"

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

You, yourself, as much as anybody in the entire
 universe, deserve your love and affection.  

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  



Ikväll har min kreativitet sprudlat ;))) och jag har fattat 
penseln, målat och "gjort en tavla" ;)))) 
Underbart! .... det var ett tag sedan sist .......


Dock inte "gjort en tavla" som i följande betydelse:
Göra en tavla – Göra ett stort fel som kan få stora konsekvenser. Exempel:
"Nu har jag allt gjort en riktig tavla". Jämför "Trampa i klaveret".

I situationer där man verkligen gjort en riktig tavla ;) är det 
extra viktigt att inte slå på sig själv utan att visa egenkärlek.

Även här på bloggen syns ikväll spår av min kreativitet 
och lust att färglägga lite extra ;))

Visst blir man Glad av Hjärtan ;))))) Vi behöver alla extra
 Hjärtan då och då ......



Natti Natti o Sov Gott när det blir dags!  Kram

                 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar