Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, januari 25, 2015

Dags för lite Bilder, Musik och Citat ..... :)



Hej Kära Bloggen och Kära Läsare!








Fick plötsligt sådan lust att blogga lite ;) ...... istället för att 
syssla med hushållsarbete ;) jobbet som ska göras springer
 ju ingenstans (tyvärr ;) men nu blir det en paus i sysslorna
 :))) bloggen behöver faktiskt matas lite då och då ;)))


Så jag flyr från hushållssysslorna ..... i alla fall en stund ;))

Och nu är det dags för lite Bilder, lite Musik och lite Citat ;)



"No one can make you feel inferior without your consent"



Om en stund har jag förhoppningsvis fått lite mer lust ..... eller i
 alla fall lite mer motivation/energi att fixa och dona liiite till
 ..... eller jag kanske istället ska skriva ett riktigt lååångt 
blogginlägg så här på söndagen ;)

Hmmm ibland när saker som ska göras inte känns så kul så 
försöker jag tänka på hur skönt det är när det väl är gjort
 ..... lyckas så där just nu ;) 

Men men det är OK .... den där acceptansen ÄR viktig :)))


Vad gör Du för att peppa Dig när Du har saker som 
ska göras och Du inte har lust att göra dessa ?

Musik är en av sakerna som peppar mig ..... så nu blir 
det till att ta tag i sysslorna igen ...... och på 
med musik ......

Tack för titten! Kul att just Du tittat in här. 

och Tack bloggen för att Du finns ;)


                     

Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar