Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, augusti 20, 2014

Rosfrossa från Drottning Silvias Rosenträdgård



God kväll Kära Läsare!


Ja då är det dags att väcka liv i bloggen och 
bloggaren ;)))) igen 


Ikväll bjuder jag på lite rosfrossa från Drottning
Silvias Rosenträdgård i Pildammsparken i Malmö


Bilderna tog jag förra söndagen och vattendropparna på 
rosorna är från regnet natten innan


Visst är det vackert med regndroppar på rosor!?


Det var ett tag sedan jag besökte denna underbara
 rosenträdgård så det var ett kärt återbesök :)


Började söndags morgonen med ett yogapass på tallriken i 
Pildammsparken och sedan var det dags för möten med 
rosor


Härlig start på dagen med yoga i parken 
och sedan besök i Drottning Silvias Rosenträdgård :)



Kul att Du tittat in här hos mig :) 

Känns roligt att vara igång med bloggandet igen!

                  

Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar