Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, september 21, 2012

White Flowers



En del tror jag fortfarande förknippar vita blommor med sorg och begravning
 ..... det är intressant tycker jag hur olika vi associerar till färger och olika färgers
påverkan på oss


Själv har jag en stor rabatt där jag har bara vita blommor med lite
lila inslag och daggkåpa


Är inte så förtjust i att ha allt i vitt i ett hem som ju är och har varit så populärt
länge ....  men vad skönt att vi är olika och har olika smak annars hade det
blivit tråkigt!




Visst är vitt vackert men jag vill ha och mår bra av mera färger :)
men ibland kan vitt kännas lugnande när det är stressigt :)






    
                 

Önskar Dig en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar