Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, februari 26, 2012

Designa rabatter ....... som blir olika Trädgårdsrum

Har ett trädgårdsprojekt på gång med 16 rabatter
 i olika storlekar och former som jag har fått 
förmånen att börja från början med.

Det var kärlek vid första ögonkastet!

Har haft denna oas sedan hösten 2008 så det har 
ju hänt en del och idag finns det mer än 
bara ogräs, jord och sten men det är ju 
ett pågående projekt som aldrig tar slut och jag 
har som mål att inreda 16 olika trädgårdsrum ...... 

och ännu finns det lite plats kvar i jorden ... :)

Det har varit mycket slit men också fantastiskt kul och inspirerande.

Det känns nu att det har varit vinter och att det inte
 blivit något utejobb i trädgården på länge - 

Längtar verkligen efter detta nu .....
påta i jorden och träffa alla mina trevliga "odlarvänner"

Titta gärna in och se hur det går för mig och mina planer
.... kommer att delge en del här. Det är kul att dokumentera
 hur det går och att kunna blicka tillbaka och se utvecklingen!

Välkommen tillbaka!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar