Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, februari 26, 2012

Designa rabatter ....... som blir olika Trädgårdsrum

Har ett trädgårdsprojekt på gång med 16 rabatter i olika storlekar
och former som jag har fått förmånen att börja från början med.
Det var kärlek vid första ögonkastet!

Har haft denna oas sedan hösten 2008 så det har ju hänt en del och
idag finns det mer än bara ogräs, jord och sten men det är ju ett pågående
projekt som aldrig tar slut och jag har som mål att inreda 16 olika
trädgårdsrum ...... och ännu finns det lite plats kvar i jorden ... :)

Det har varit mycket slit men också fantastiskt kul och inspirerande.
Det känns nu att det har varit vinter och att det inte blivit något utejobb
i trädgården på länge - Längtar verkligen efter detta nu .....
påta i jorden och träffa alla mina trevliga "odlarvänner"

Titta gärna in och se hur det går för mig och mina planer
.... kommer att delge en del här. Det är kul att dokumentera hur det går
och att kunna blicka tillbaka och se utvecklingen!

Välkommen tillbaka!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar