Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, september 04, 2016

Ljuvliga Sensommar & Rosenskäror



Hej kära läsare! Kul att just Du tittat in
 här hos mig och mitt Trädgårdsrum :)


Visst är det något speciellt med 
Rosenskäror!? ;)


De blommar på sensommaren och är
 enligt mig i alla fall både romantiska
 och nostalgiska.


Här blev det några "In the moment bilder" 
då en pollinatör dök upp just när jag höll
 på att fotografera ..... Lovely <3






































Här dök en annan pollinatör upp och den 
ville visst också vara med på bild ;))))















Thought of the Day:


När vi vandrar ser vi mycket mer än 
när vi springer. 

När vi stannar upp och tar en paus
slösar vi inte med tiden.

I stillheten får vi överblicken. 
Då samlar vi kraft och ökar den 
inre tillväxten.




I'm joining:






  

Tack för titten & Ha det Gott!

Kram

4 kommentarer:

  1. Dom är ju så snygga rosenskärorna! Själv kommer jag inte att ha lika många nästa år. Under sommarens torka har det krävts en hel del vattning och timmar och åter timmar av ans, men några blir det förstås nästa år ändå.
    Ha det så gott
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Missade den sådden i år. Det ska jag inte göra fler gånger.De är SÅ VACKRA!

    SvaraRadera
  3. Missade den sådden i år. Det ska jag inte göra fler gånger.De är SÅ VACKRA!

    SvaraRadera
  4. A wonderful profusion of blooms! Good to see your Summer lingering still, Lena.
    Thanks for joining the Floral Friday Fotos meme.

    SvaraRadera