Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, augusti 20, 2016

Besök i min favoritbutik Blomsterpigan



Har i dagarna varit och besökt min favoritbutik
 Blomsterpigan här i Malmö.


Det är alltid ett nöje att besöka denna
 underbara butik :)


Önskar Dig kära läsare en Trevlig Helg med
 lite bilder från mitt besök.










Visst är deras skyltning underbart vacker!? ;)










Hmmm det blir en hel del bilder i detta inlägg
 då jag tog många bilder vid mitt besök.










Denna butik kan jag verkligen 
rekommendera att besöka.






















































































I'm joining:





Tack för titten & Välkommen åter!

Kram




2 kommentarer:

  1. Wow, it is quite special, Lena!
    Thank you for taking part in the Floral Friday Fotos meme, I look forward to your next contribution.

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint och speciellt med ett levande hjärta på utsidan!
    Ha det gott
    /Anette

    SvaraRadera