Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, februari 11, 2016

Frö till Försäljning



Vi närmare oss våren och det är dags att 
planera frösådderna inför kommande säsong.

Nedan kommer en bildkavalkad på vilka frö 
som jag säljer just nu.

Om du vill förstora bilden så är det
 bara att klicka på den :)

Är du intresserad av att köpa frön så skriv 
en kommentar här i inlägget eller skicka ett 
mail till mig så återkommer jag.

När du köper frö av mig skickar jag alltid med 
såbeskrivning på respektive frösort. 

Samfraktar så det bara blir 1 porto att 
betala oavsett hur många frö du beställer.

Säljer bara inom Sverige.


Gräsiris - Iris graminea

Perenn med en ljuvlig doft av plommon och 
med dekorativa blad året runt






Stockrosmix - Alcea Rosea

Perenn




Salvia Blue Queen - Salvia nemerosa Superba

Perenn




Ängssalvia Rose Rhapsody - Salvia Pratensis

Perenn






Julros - Helleborus

Perenn




Lavendel - Lavandula angustifolia

Perenn


Frilandshibiskus - Hibiskus syriacus

Perenn


Lupinmix - Lupinus Polyphyllus

Perenn










Rosenvial - Lathyrus latifolius

Luktärt utan doft

Perenn

Klättrande växtsätt som lämpar sig för spaljé,
väggar, stolpar, buskar eller pergola.








Röd Solhatt - Echinacea purpurea

Perenn










Borstnejlikamix - Dianthus barbatus












Zinniamix - Zinnia elegans














Blåklint Classis Romantic - Centaurera cyanus








Pionvallmomix - Papaver somniferum
















                  

Tack för titten & Välkommen åter!    Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar