Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, april 14, 2014

Våryra från Limhamns Trädgårdshandel



I fredags besökte jag Limhamns Trädgårdshandel som har
väldigt bra sortiment och trevlig serviceminded personal


 Härligt att få njuta av all blomsterprakt :)


Det hade precis regnat innan mitt besök men undertiden
 jag var där så tittade vårsolen fram igen ...... Ljuvligt


Alla dessa penseer I olika färger ...... I like :)


Visste du att man kan äta penseer ?
Bifogar en länk nedan om ätliga blommor






Ljuvliga magnolier fanns det också att njuta av och mycket
mycket annat :)




























Behövde en ny sekatör ..... och denna stod det mitt
namn på så den fick följa med hem ;)


Och så mötte jag årets första blommande Pionbuske ♥
och stack näsan I denna ljuvlighet .......
Mmmm vilken underbar doft!

Ja den hade transporterats från Holland där säsongen kommit
lite längre därför blommade denna redan ....... Så nu har jag
doftat på årets första Pion ..... och det gav mersmak .....
längtar tills mina egna blommor på friland.
Kan verkligen rekommendera ett besök hos
Limhamns Trädgårdshandel och många
många återbesök:)



              

Tack för titten!  Kram

1 kommentar: