Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, februari 23, 2014

Frö & Så dags :)


Hej och Välkommen till mitt Trädgårdrum!
Kul att just Du tittar in här :)
Idag gör jag reklam för mina egen odlade växter
som jag säljer frön från.
Alla bilderna visar de plantor som jag samlat in frön från.
Om du vill köpa frön så säljer jag dessa sorter via
Facebook gruppen: auktioner för trädgårdsintresserade.
Du som vill köpa frön och som inte är på Facebook
skriv en rad via mail eller lämna en kommentar här på
bloggen så hör jag av mig :)

Passar på att nämna att anonyma kommentarer och frågor
svarar jag inte på. Så du som har frågor och vill ha svar uppge
 ditt namn och skriv inte från en anonym profil .... Tack :)
Här kommer en bildkavalkad på växterna.





Gräsiris






Lejongap



Orientalisk vallmo - Coral Reef











Pionvallmo Röd, Rosa och Ljunglila



Ängssalvia Rose Rhapsody








Zinnia mix








Stockros mix






Sömntuta/Californisk vallmo



                   

Ha det Gott!  Kram

1 kommentar:

  1. All these beautiful flowers! What a wonderful series of photos! Amazing!

    SvaraRadera