Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, oktober 02, 2013

Vackra Vaser

Hej Kära Läsare :)
Kul att just Du tittat in hos mig :)


Här tipsar jag om hur man kan piffa till vanliga
glasburkar som på bilden.
Visst blir det fina vaser ?
Visst kan en vanlig enkel glasburk vara en charmig vas
men det blir extra fint att dekorera dessa på olika
sätt  ..... endast fantasin sätter gränser .....
Jag har vääldigt många vaser som jag bland annat köpt under
årens lopp på loppis och auktioner ..... så jag behöver
egentligen inte fler vaser men detta kan jag inte låta bli
att pyssla med :)
man kan göra väldigt personliga vaser och visst är detta
även en trevlig present att ge bort?!
Kanske dags att leta i gömmorna och plocka fram
glasburkar om Du inte har syltat och saftat i alla :)))
Jag har ett lagom lager i alla fall ;)

                   

Tack för titten! Natti Natti o Sov Gott när det blir dags :) 
Godnatt Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar