Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, maj 09, 2013

More Pics from "Eye Shopping" :)


Lite mer inspirerande (förhoppningsvis) :)))bilder från en av mina senaste
ögonshoppingar då även kameran åkte fram ..... det gör den inte varje
gång jag ögonshoppar :)




Som små uttrycksfulla ansikten :)




Mmmmm Ljuvlig Magnolia knopp ..... ja nu
blommar Magnoliorna lite överallt .... underbart :)


Avslutar med en ny uppdatering på mina Frilandshibiskusar det verkar som
alla tagit sig och trivs ;) här lite färska bilder på en del och hur långt dessa har kommit.
Ska bli spännande att se om dessa kommer att blomma också ..... Frilandshibiskusen
blommar sent på säsongen så det är gått om tid tills dess ...... Så jag håller tummarna :)


Ja som du ser kära läsare så är här lite smått o gott ;) på bilden stenar, en snigel dock inte någon mördarsnigel ...... dock inget ogräs på denna bilden ...... men ogräs har jag gott om ..... Ja jag ligger lite efter med både det ena och andra ..... och det är helt okej tycker jag ;)
Praktiserar Good enough  I like ;) Säsongen är försenad och det är jag också!


Här lite säsongsogräs ..... kommer inte på namnet just nu i skrivande stund men det där
söta med vita blommor som dyker upp så lätt men och andra sidan är det också lätt att
ta bort :)
Ja ingen estetiskt vacker bild precis men den kan ses som en illustration av livet ......
som inte alltid är Vackert och en dans på Rosor ..... men vad är det för fel på
Kattfot och Blå Viol ;)


Som Sagt eller rättare Sagt .... Skrivet ovan Många nya livstecken på mina frösatta Frilandshibiskusplantor ...... alla ser ut att må bra och växa ..... Åh det är såå kul ......
Vi trädgårdsmänniskor är nog väldigt lättroade ;) eller hur!? :)))  Det finna alltid något
positivt att fokusera på bara man försöker hitta detta. När det gäller trädgårdsarbete så
händer det saker/mirakel precis hela tiden om man väljer att se dessa ...... naturligtvis
kan detta ske inom alla områden i livet ...... men för mig i alla fall är det något speciellt
med allt som Händer och "Fötter" menar Sker :))) just nu i Naturens Show <3

 Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar