Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, maj 02, 2013

Lovely Tulips

 Godmorgon kära läsare

Önskar dig en riktigt fin dag


Här kommer lite fler bilder på tulpaner som förgyllt min
tillvaro sista tiden i väntan på att de blommar utomhus :) 


Ja jag har verkligen frossat extra mycket i tulpaner i år






På bilderna ser de mer rosa ut än de var irl färgen var mer åt
lilarosa hållet ..... en väldigt vacker färg tycker jag 





Bianca Ryan 11 år ...... vilken röst och inlevelse Fantastiskt!!

  

Jag fortsätter att stödja Ung Cancers Kampanj här på min blogg
då detta ligger mig väldigt varmt om hjärtat!

Kära läsare du får mer än gärna hjälpa till att sprida denna kampanjen ......
den är så viktig och tar upp tabubelagda ämnen som sorg och känslor mm.

Kampanjen är Ung Cancers men det som filmerna belyser gäller naturligtvis
alla oavsett ålder som är drabbade och deras anhöriga.


Sänder Kärlek, Hopp, Mod och Kraft till er alla! 




Tack för titten!  Kram

1 kommentar: