Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, april 29, 2013

Ögonshoppa blommor :)


Ja jag tycker om att ögonshoppa blommor ....... ja att köpa också men jag kan ofta
nöja mig med att njuta av alla vackra blommor som finns i blomsteraffärerna
och tur är det eftersom jag passerar många flowershops i min vardag hela tiden ;) 


Det är såååå mycket blomsterfröjd på en gång och alla sorter är inga som jag själv
skulle välja att köpa och njuta av inomhus eller i mina trädgårdsrum även om jag
tycker de är vackra.



Är nog lite kräsen "kanske" ;) Eller har en ganska bestämd smak kanske låter bättre :)))
Men effekten av alla dessa blommor blir väldigt vacker tycker jag.


Underbar blå färg




Ja denna sista bilden har jag inte tagit själv ..... men visst är den fin?!


Avslutar med My heart will go on ...... underbar låt som jag
dedikerar till alla som har drabbats av cancer på något sätt


Jag kommer att lägga upp Ung Cancers Kampanj här på min blogg både idag
och några blogginlägg till då detta ligger mig väldigt varmt om hjärtat!

Kära läsare du får mer än gärna hjälpa till att sprida denna kampanjen ......
den är så viktig och tar upp tabubelagda ämnen som sorg och känslor mm.

Kampanjen är Ung Cancers men det som filmerna belyser gäller naturligtvis
alla oavsett ålder som är drabbade och deras anhöriga.


Sänder Kärlek, Hopp, Mod och Kraft till er alla!



Tack för titten! Kram

2 kommentarer:

  1. Det är härliga blommor du bjuder på idag men det viktigaste av allt är budskapet som Ung Cancer har...
    Jag har ett armband som jag bär hela tiden! Så viktiga saker de säger och gör......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller verkligen med dig Ung Cancers budskap är såååå viktigt och Tack för titten :)

      Radera