Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, april 10, 2013

Hjälp! Tacksam för tips :)


Hej kära läsare!
Vet Du varför alla mina blogginlägg helt plötsligt är inramade med rött ?
Har du råkat ut för något liknande ?
Jag har inte gjort någon ändring i mall, layot mm
så visst är det konstigt att det ser ut så här ......
Suck vad trist det är när datasystemen tycks leva sina egna liv :(
Tacksam för tips & råd ..... Tack på förhand
Nu har blogger också ändrat så det går inte att ladda ner från youtube till blogspot
 som innan...... utan nu görs detta på ett annat sätt  ......
får försöka klura ut detta vid tillfälle :)
Vet Du något om detta också så är jag tacksam för tips :)
Ha det gott!  Kram

6 kommentarer:

  1. Hej, din blogg har rosa bakgrund, men nån röd ram ser jag inte?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tusen Tack för din kommentar :) Konstigt då är det bara jag som ser rött :))) alltså på min blogg :)Bra att veta detta.

      Radera
  2. Som jag ser det är det rosa o passar fint ihop med dina rosen-bilder... Vad hade du för färg förut?
    Ha´t himla gôrgôtt
    Nina

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har en röd markering runt varje blogginlägg :( som jag inte vill ha där. Tydligen är det bara jag som ser denna? Konstigt. Tusen Tack för din kommentar :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Jag ser bara en skugga runt dina bilder. Det ser helt OK ut. Ingen röd markering.
    Prova att logga ut från google och titta sen på bloggen igen. Då bör du se den som vi gör.

    /Lillianna

    SvaraRadera
  5. Hej Lilliana! Tusen Tack för ditt tips! Har testat även detta men den röda inramningen är kvar :( tyvärr! ...... Nu vet jag iallafall att läsarna inte ser den (slipper)röda inramningen ...... själv får jag stå ut med den tills jag har löst detta mysterium! Ha det gott!

    SvaraRadera