Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, mars 28, 2013

Glad Påsk!


GLAD PÅSK!

Vill önska Dig kära läsare en riktigt Glad Påsk!


med lite bilder från mitt besök hos Blomsterpigan i Malmö


Min absoluta favorit Flowershop på Hamngatan i Malmö


Detta underbara ställe är väl värt ett besök :)




Det är alltid lika inspirerande att besöka detta
paradis och njuta av allt vackert som finns


Visst är Påsken en härlig tid att fira med ljuset som har återvänt
och med alla underbara färger, god mat och ägg i alla dess former ;)


Mmmmm Vackert




Härligt uppiggande gladfärger :)




Underbart vackra Kamelior


















Ja det var en del av bilderna jag tog vid mitt besök hos Blomsterpigan ......
det fanns som vanligt mycket vackert så jag kommer att visa mer här på
bloggen framöver :)




Tyvärr lyser Våren med sin frånvaro ....... men den måste vara på G nu
....... vi får hålla tummarna att det blir varmare och mer vårlikt NU.


"Gårdagsfärska" Krokusar ....... äntligen :)
Det är verkligen på tiden.

                   

Hoppas att Du får en riktigt fin Påskhelg :) 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar